تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات

واردات تجهیزات دندانپزشکی از مهمترین مسائلی است که افزایش قیمت دلار به شدت بر روی ان تاثیر گذاشته است. تجهیزات درمانی که مستقیما با سلامت مردم در رتباط هستند این روزها با نوسانات دلار به شدت شاهد افزایش قیمت محصولات درمانی هستیم و این مساله اصلا مطلوب نخواهد بود و باعث بروز مشکلات بسیار زیادی خواهد شد. در زمینه تجهیزات درمانی بسیاری از کالاهای موجود وارداتی هستند و تعداد کمی از این محصولات در داخل تولید می شوند و مساله ای که وجود دارد همین کالاهای تولید داخل برخی از اجزا وارداتی هستند.

در سالهای اخیر از معضلاتی که افزایش قیمت دلار به وجود اورده است عدم واردات برخی ز کالاهای خوب به کشور است. برخی از تجهیزاتی که طرفداران زیادی هم داشتند به علت افزایش قیمت بیش از حد دیگر وارد کشور نمی شوند و این مساله موجب نارضایتی بسیاری از دندانپزشکان شده است.

تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی  در داخل ایران در این سالها سعی بر این دارند تا تولیدات داخلی را افزایش دهند و محصولات بیشتری را به تولید داخلی برساند و کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند. با این وجود تولیدات داخل راه زیادی برای رسیدن به کیفیت برندهای مشابه خارجی را دارند . دستیابی به کیفیت خوب دور از انتظار نخواهد بود ولی نیاز به پشتکار و استفاده از نیروهای متبهر و متخصص دارد.

وضعیت موجود و کاهش میزان واردات باعث شده تا تقاضا برای برندهای خارجی بالا برود و برخی از کشورها قبل از اینکه جنسی را وارد کنند انرا پیش فروش می کنند و چندین ماه زمان میبرد تا به دست خریدار برسدو این مساله در اثر کاهش میزان واردات نسبت به تقاضا است که اجناس پرفروش وارداتی قبل از وارد شدن به فروش میرسند و دندانپزشک ترجیح میدهد تا زمان زیادی را منتظر بماند تا کالای خود را دریافت کند.

برای خرید تجهیزات دندانپزشکی بهترین روش این است که با جستجو در گوگل و دستیابی به سایت های تخصصی فروش در این حوزه می توان محصولات را همراه قیمت انها مشاهده نمود و در کمترین زمان ممکن خرید خود را نهایی کنید و به راحتی درب مطب و یا منزل تحویل بگیرید. خرید به این صورت برای دندانپزشکان بسیار ساده است و دیگر نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف خرید حضوری نمایید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: